TVN Style liderem po wzroście oglądalności

Nowy spot TVN Style

Styczeń 2017 to kolejny miesiąc, w którym TVN Style było najchętniej oglądaną stacją lifestylową w Polsce! Udział naszej stacji w rynku telewizyjnym w minionym miesiącu wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, cytowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. To wynik lepszy o 6,67 proc. w porównaniu do danych ze stycznia ubiegłego roku.

Jeszcze większy wzrost osiągnęła stacja w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat. W tym przypadku wynik był aż o 20,78% wyższy niż w styczniu 2016 roku i wyniósł 0,93%.

Już na początku marca wystartuje nowa ramówka stacji, w której pojawi się kilka nowości (m.in. "Instrukcja obsługi kobiety", "W czym do ślubu?" i "Kulinarne podróże Magdy Gessler"), ale też znane i lubiane przez widzów programy. Pokażemy nowe odcinki takich programów jak "Wiem, co jem i wiem, co kupuję", "Sablewskiej sposób na modę" czy "Pani Gadżet".

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >

podziel się:

Pozostałe wiadomości